DAF
1957-1959
V prvních dnech DAF instaloval benzínové a naftové motory od Hercules a Perkins, ale v roce 1957 společnost Eindhoven navrhla a vyrobila první
Motory DAF. Společnost DAF upgradovala dieselový motor DD575 turbodmychadlem, což byl další průlomový úspěch.
1973
Společnost DAF byla prvním výrobcem, který zavedl chlazení turbodmychadlem. Tato technologie byla původně vyvinuta, aby uspokojila poptávku po vyšším výkonu motoru a nižší spotřebě paliva, ale ukázalo se také, že je nezbytná pro realizaci čistějších emisí výfukových plynů.
80. léta
Společnost DAF uvedla na trh společnost ATi, Advanced Turbo Intercooling, která díky dalšímu zdokonalování technologie vstřikování a zlepšené účinnosti umožnila další zvýšení výkonu a efektivity.
Iveco
V roce 1974 se Fiat stal majoritním vlastníkem německého výrobce autobusů, nákladních vozidel a hasicí techniky Magirus Deutz. Následující rok byl zrodem společnosti IVECO, když Fiat Veicoli Industriali sloučila své vlastní a nabyté značky pod jeden celek a převzala jeho jméno z iniciál korporace Industrial Vehicles Corporation, kterou založil. V roce 1978 byl spuštěn IVECO Daily, první lehké užitkové vozidlo, které bylo vyrobeno pod názvem IVECO, zatímco o dva roky později byl uveden na trh první turbodmychadlo pro těžká užitková vozidla.
Dnes je IVECO předním evropským výrobcem vozidel na zemní plyn. Po uvedení na trh prvních nákladních automobilů a autobusů na zemní plyn v roce 1996 společnost dodnes vyrobila zhruba 35 000 vozidel na zemní plyn. V závislosti na objednávce používají řešení na zemní plyn jak technologii CNG (stlačený zemní plyn), tak technologii LNG (zkapalněný zemní plyn) a jsou k dispozici v celé řadě Iveco.
Máte na prodej nákladní automobil DAF nebo Iveco?
Na naší webové stránce můžete inzerovat své nabídky. Je tedy velmi snadné najít zúčastněné strany a nakonec prodat váš vůz Iveco nebo DAF.