Průmysl výroby nákladních vozidel je složitý. Kromě kapitálově náročné povahy jejich podnikání mají společnosti vyrábějící kamiony také vysoká očekávání jak od vlády, tak od zákazníků, což jsou většinou podniky. V důsledku toho musí držet krok s obecným pokrokem v oboru a také rozvíjet své vlastní inovativní okraje, aby se jim dařilo.
Následuje 7 z těch značek, které byly schopny dosáhnout rozšířeného používání.
Kamion Iveco
Ať už jsou lehká, střední nebo těžká, užitková vozidla Iveco si získala pověst jednoho z nejlepších pro konstrukci, hašení požáru a obranu. Tři typy zvláštních povinností se prodávají v řadě, přičemž New Daily je v první linii řady lehkých vozidel. Střední nabídka výrobce zahrnuje Eurocargo, zatímco Stralis a Trakker jsou v těžkém sortimentu.
Lehké až střední řady S a Z jsou staré a silné. Exkluzivně střední Iveco-Magirus MK, Ford Cargo a Eurocargo vystřídaly těžké EuroStar, PowerStar, Stralis a Trakker a nejnovější S-way, vydané v roce 2019. Zvláště EuroStar a Trakker jsou určené pro terénní a stavební práce. Iveco Astra je vyrobena pro těžkou konstrukci, těžbu ropy a plynu a těžbu.
Iveco je vysoce inovativní výrobce nákladních vozidel, který na své výrobky používá nejnovější technologie. Společnost prošla v posledních letech řadou restrukturalizačních cvičení a aktivně získala další značky. Není divu, že nyní představuje více než 10% evropského trhu nákladních vozidel. V loňském roce prodala zákazníkům z celého světa nejméně 134 300 nákladních vozidel.
Kamion Mercedes-Benz
Mercedes-Benz. Německá globální automobilová značka známá svou kvalitou a trvanlivostí. Ať už jde o konstrukci, distribuci, těžbu nebo zvláštní účely, Mercedes má produkt, který uspokojí vaše potřeby. Pro všechny stavební projekty, jak na místě, tak i na cestě, zahrnuje Axor ve svém ocelovém těle spoustu úžasných nápadů, které potvrzují, že spolu mohou existovat vysoká nosnost a nízká pohotovostní hmotnost.
Nejúžasnější je také vysoká priorita, kterou Mercedes klade na bezpečnost uživatelů svých produktů. Například Axor má denní LED světlo, protiblokovací brzdový systém (ABS) a obzvláště krátkou brzdnou dráhu. Pak, pokud chcete distribuci kamionu, jděte na Actros. Actros je spolehlivý a nákladově efektivní a zajišťuje přepravu na dlouhé vzdálenosti s kapacitou 18 až 26 tun. Používá aktivní bezpečnostní asistent 2, pokročilý bezpečnostní nástroj, který dokáže reagovat na stacionární překážky. Různé varianty kabin Actros také pomáhají zajistit, že existuje řešení pro potřeby každého zákazníka distribuce.
Kromě toho Mercedes vyrábí speciální nákladní automobily, jako je Unimog U 4000/5000, jehož terénní schopnosti, kompaktní a robustní konstrukce a nekonečné možnosti připevnění a montáže zatrhnou každou z vašich požadovaných vlastností všestranného nákladního vozidla.
Od roku 2019 měl Mercedes v EU podíl na trhu 6%, se zvýšenou poptávkou ze strany domácích zákazníků.
DAF
Cílem společnosti DAF bylo vždy zlepšit efektivitu dopravy. A to vyvrcholilo jejím úsilím vyrábět přední nákladní vozidla a související služby. Díky dlouhodobému a prosperujícímu vztahu se společností Leyland dokázala společnost DAF zavádět těžká nákladní vozidla pro širokou škálu použití. Mezi jeho současné modely patří série CF, XF a LF.
Řada CF, která se vyrábí od roku 1991, má hnací ústrojí, které je ruční i automatické, se silničním rangerem a převodovým systémem Eaton Fuller 18. Řada XF je řada návěsů, které se mohou pochlubit Mezinárodním tahačem roku 2007, XF 105, převodovkou ZF AS Tronic v elektronickém i manuálním provedení. Řada XF se skládá z dálkových návěsů s kabinou nad motorem.
Pokud hledáte kompaktnější, lehké až středně těžké nákladní vozy, je zde řada DAF LF. LF 45 a LF 55 přicházejí v distribuční i vyzvedávací verzi. Dne 16. března 2020 společnost DAF dodala svůj první elektrický vůz na sběr odpadu do nizozemské společnosti pro nakládání s odpady ROVA. Vozidlo CF Electric 6 × 2 pracuje na elektrické pohonné jednotce VDL s nulovými emisemi a jeho hnací ústrojí je poháněno baterií s celkovým hrubým energetickým obsahem 170 kWh, což může za 30 minut dobít až 80% kapacity.
Začátkem minulého roku / v roce 2019 měla společnost DAF Trucks opravdu dobrý obchodní čas. Společnost si zajistila tržní podíl 16,2%, druhý nejvyšší ve své historii v segmentu těžkých nákladních vozidel, který se dostal na přední místo mezi 3 největšími výrobci nákladních vozidel v Evropě. V segmentu lehkých daní získala přes 7,1% celkového trhu EU. A celkem za rok společnost vyrobila 64 090 nákladních vozidel.
MUŽ
MAN je jedním z největších světových výrobců nákladních vozidel. Německý výrobce má kamiony, které přicházejí s dieselovým motorem nebo motorem na zemní plyn a které dobře fungují pro komerční i vojenské účely. Kategorie nákladních vozidel zahrnuje značky LE, ME, FE, CLA, TGL, TGM, TGA, TGX / TGS a MAN TGE.
CLA je středně těžký nákladní vůz s předním typem karoserie. Vozidlo má exkluzivní možnost šestiválcového přeplňovaného dieselového motoru. Všechny TGL, TGM a TGX / TGS patří do řady TG a mají plně digitální přístrojový klastr, zatímco TGA se již nevyrábí. S TGE však MAN nabízí vyšší standard služeb pro profesionální zákazníky.
MAN také vyrábí taktické kamiony pro vojenské povinnosti. Nákladní automobily pro tento účel jsou HX, LX / FX a SX. V roce 2019 společnost Man Truck & Bus vykázala tržby ve výši přibližně 11 miliard EUR a provozní zisk ve výši 371 milionů EUR.
Kamion Ford (NYS: F)
Kromě své pověsti historického iniciátora velkoobjemové výroby automobilů a průmyslové pracovní síly drží Ford také rekord pro výrobu jedné z nejlepších značek nákladních vozidel. Série Ford F, která se vyrábí od roku 1948, se skládá z lehkých i těžkých nákladních vozidel. Nákladní automobily v lehkém provedení se prodávají jako snímače v plné velikosti.
Na druhé straně řada těžkých nákladů, známá také jako řada Super Duty, zahrnuje nákladní vozy s podvozkem, středně těžká nákladní vozidla a pick-upy. V současné době se Ford F-series skládá z pickupů F-250, F-450 Super Duty, kabin F-450/550 Super Duty, F-650/750 Super Duty Class 6-8 a pickupu F-150 , nejoblíbenější z nich.
F-150, nyní ve třinácté generaci, byl prvním snímačem s adaptivním tempomatem, který z bezpečnostních důvodů umožňuje regulaci rychlosti radarovými senzory. Očekává se, že jeho elektrická verze F-150 Electric Pickup dosáhne výroby po aktualizaci řady 2021 F. Automobily Ford jsou oblíbené zejména v Severní Americe. Jen v 1. čtvrtletí 2019 společnost zaznamenala ziskové rozpětí 6,1%. Nižší poptávka v Číně a Jižní Americe však propadla společnosti a v průběhu čtvrtletí byla odpovědná za nejméně 100 milionů provozních ztrát.
Kamion Renault
Pokud chcete nákladní vůz s nejrobustnějším a nejnáročnějším interiérem, měli byste jet pro nákladní vozidlo Renault. Nákladní automobily Renault jsou vhodné pro různé účely, včetně dodávek, distribuce a konstrukce. Například Renault Master a Renault Maxity byly vyrobeny pro dodání. Master přichází ve formě dodávek vyšší střední velikosti, zatímco Maxity byl vyvinut jako lehký užitkový vůz se stylem přeplnění kabiny.
Pro účely distribuce je Renault Trucks D, řada středně náročných vozidel, dokonalý. Uvedena jako nástupce Midlumu, pohonná jednotka D běží na systému automatické převodovky s více styly karoserie. Pro stavbu máte ještě více možností. Renault Trucks C a Renault Trucks K, dva řady středních a těžkých nákladních vozidel, jsou vám k dispozici. Bez obětování komfortu a bezpečnosti pracují s dočasným hydrostatickým trakčním systémem a systémem všech kol.
Možná, že rozmanité nabídky společnosti vysvětlují, proč se za posledních pět let těší stálému růstu tržeb. V roce 2018 fakturovala celkový objem 54 868 vozidel, což je o 10% více než v předchozím roce, a zaznamenala průměrný nárůst prodeje u lehkých, středních a těžkých užitkových vozidel o 11%. Ve stejném roce byla společnost schopna zvýšit svůj prodej v Africe o neuvěřitelných 25%.
Scania
Scania působí v podnikání více než 125 let. A už dlouho pomáhá jiným podnikům. Švédský výrobce během těchto let plně získal znalosti potřebné k výrobě vozidel, která jsou spolehlivá a dostatečně účinná, aby skutečně zvýšila ziskovost společností, které je používají. Ve skutečnosti se vždy snaží nejprve porozumět svým klientům a poté jim poskytnout balíčky služeb šitých na míru. Seznam průmyslových odvětví Scania zahrnuje stavebnictví, maloobchod, zemědělství, petrochemii a dokonce i lesnictví!
Máte-li splnit distribuční a krátkodobé povinnosti, pak řada L, kterou společnost spustila v prosinci 2017, je pro vás. Řada příští generace je navržena pro přeplněné městské podmínky. Dodává se ve třech sestavách: L-Cab Day Low, nejnižší v rozsahu upřednostňovaném pro jeho výšku, L-Cab Day Normal s nízkým vstupem a vynikající viditelností a L-Cab Day High, perfektní pohodlná práce prostředí pro město. Pro tuto řadu má výrobce širokou škálu pohonných jednotek, čímž zajišťuje, že se vždy můžete přizpůsobit na základě různých specifikací, jako jsou převodovka, převodovka zadní nápravy, konfigurace nápravy a výška podvozku.
Kromě řady L můžete také vyzkoušet některý ze starých produktů jiného výrobce, který zahrnuje řadu P, G, R a S v závislosti na vašich obchodních potřebách. Scania neustále roste v tržbách, přičemž její čisté tržby za rok 2018 vzrostly v roce 2019 o více než 11%.