keyboard_arrow_right Přidat nabídku
keyboard_arrow_right Přihlášení
keyboard_arrow_right Registrace
keyboard_arrow_right Domů
keyboard_arrow_right Průmysl
keyboard_arrow_right Hledat
keyboard_arrow_right Koupit
keyboard_arrow_right Prodat
keyboard_arrow_right

Náhradní díly

Jak důležitý je oddíl s náhradnými díly

Žádný stroj nemůže pracovat po neomezenou dobu bez použití náhradních dílů. Jakmile průmyslová revoluce změnila svět, bylo v krátké době vynalezeno mnoho různých strojů. Od osobních automobilů po zemědělské stroje, letadla a výrobní zařízení byly stroje používány téměř koncem dvacátých let v téměř každém obchodním sektoru po celém světě. To znamenalo, že je třeba je udržovat a bylo zapotřebí náhradních dílů a spotřebního materiálu, jako jsou maziva, brzdové destičky, hadice a filtry. Když se kola dále vyvíjela, změnila se v pneumatiky

Vnitřní spalovací motor zrodil průmysl

Když byl vynalezen motor s vnitřním spalováním, potřebovali výrobci jako Gottlieb Daimler a Henry Ford spoustu náhradních dílů a i přes skutečnost, že vytvořili design, nemohli sami vyrobit každou jednotlivou část, zejména když Ford představil montážní linku v autě výrobní svět. Převážnou část výroby dílů zadali jiným společnostem a průmysl náhradních dílů rostl. Od kovářů až po 3D tisk, náhradní díly prošly dlouhou cestu za něco víc než století! V současné době je do odvětví náhradních dílů zapojeno více než sedm milionů lidí a očekává se, že jeho celkový roční příjem v roce 2019 přesáhne tři miliardy dolarů.

Výrobci jsou rozděleni do různých skupin. Existují společnosti vyrábějící originální díly (OEM) a jiné vyrábějí náhradní díly. Některé společnosti se specializují na výrobu dílů pro upgrady a příslušenství. Někteří výrobci jako Magna International jdou o krok dále a vyvíjejí různé systémy, které výrobci automobilů používají, a dokonce pro ně sestavují vozidla.

Spalovací motor se nakonec vyvinul hodně a následovaly pokročilé palivové a zapalovací systémy. Časem byly představeny turbodmychadla, kompresory a řada dalších motorů, senzorů a čerpadel a většinu z nich vyráběly velké společnosti jako Bosch, Valeo, General Electric a další společnosti. První  indukční motor používající turbodmychadlo měl  radiální design vytvořený v roce 1915 Sulzerem. Zařízení bylo nejprve komerčně používáno v lodích a bylo zavedeno do sériově vyráběných automobilů v roce 1962. GE, Garret, KKK a Holset patří mezi největší výrobce turbodmychadel v současnosti.

Různé oblasti průmyslu

První primitivní dvourychlostní převodovku představili v roce 1904 bratři Sturtevantové. Později se manuální převodovka vylepšila, ale skutečným průlomem byl vynález automatické

  převodovky. Mechanismus přenosu planet byl použit v modelu T v roce 1908, který měl dvě rychlosti. Poloautomatické zařízení bylo vyvinuto GM a REO na počátku 30. let, ale spojka byla stále součástí návrhu. GM později ukázal Hydra-Matic, která byla první masově vyráběná automatická převodovka na světě. Mercedes-Benz vyvinul svou vlastní verzi s podobnou funkcí v roce 1954. Technologie se vyvinula a po 80. letech byly ukázány pěti a šestistupňové jednotky a v roce 2003 byl Mercedes-Benz vyrobil sedmistupňový model. ZF, Aisin, BorgWarner, GM a Eaton jsou dnes mezi předními výrobci převodovek.

Hydraulika je známa již nějakou dobu - dokonce je používali i starověcí Řekové. Dnes je hydraulika nezbytnou součástí téměř každého stroje, který je člověku znám. Co je důležitější, mnoho používaných strojů dnes používá hydrauliku pro své hlavní funkce, jako jsou bagry, vysokozdvižné vozíky, bagry, nákladní auta atd. Joseph Bramah a William Armstrong byli vynálezci, kteří přivedli hydrauliku do různých průmyslových odvětví s rozvojem, k němuž přispěli. Hydraulická energie vyžaduje mnoho různých částí a systémů, které jsou schopné odolávat vysokému tlaku, jako jsou čerpadla, potrubí, písty a mnoho dalších.

Podvozek jakéhokoli stroje nebo vozidla je stejně důležitý jako ostatní díly a systémy. Řízení a brzdový systém se staly mnohem komplikovanějšími než ty, které se používají na počátku 20. století. Moderní kotoučové brzdy a retardérové ​​systémy jsou daleko od starých bubnových brzd staré školy. Vývoj materiálu vedl k použití mnohem účinnějších kovů pro brzdové kotouče. Brzdové systémy však existují již od konce 18. století. Tlumiče nárazů, listové pružiny, hnací hřídele a celá řada dalších součástí jsou důležitými kousky zavěšení téměř každého stroje, protože jsou odpovědné za manipulaci a bezpečnost.

Elektrické systémy v současné době patří mezi důležité součásti každého stroje. Díky nejmodernějším technologiím nyní činí stroje bezpečnějšími a mnohem účinnějšími než kdykoli předtím. Komponenty, jako je aktivní řízení a systémy, jako je technologie pojezdu po dráze, jsou opravdu důležité. Polohování GPS a autonomní vozidla jsou již věcí, které byly před sto lety nemyslitelné.

Inzerce z tohoto odvětví Zobrazit všechny

HPT F11/F12 Turkey
HPT F11/F12

2020

Asia, Turkey

Zavolat pro cenu  
CATERPILLAR 6060 Germany
CATERPILLAR 6060

2019

Europe, Germany

Zavolat pro cenu  
CATARPILLAR 3516 Russian Federation
CATARPILLAR 3516

2012
Diesel
4 000 m.h.

Europe, Russian Federation

19 123 EUR Bez DPH
HPT A2FM Turkey
HPT A2FM

2020

Asia, Turkey

520 EUR Bez DPH