1. Na co mohu použít prodejní stroj?
Obecně lze říci, že Sales Machinery je další úroveň mezinárodního trhu průmyslových strojů. Každý oficiální prodejce nových a použitých strojů, stejně jako společnosti prodávající specializované vybavení a jednotlivci, se mohou zaregistrovat. Zde můžete zveřejňovat reklamy a prodávat své vybavení světovému audlu. Můžete si také koupit jakékoli vybavení hlavních těžkých průmyslových odvětví i náhradní díly, stejně důležité jako stroje. Další informace naleznete na této stránce.
2. Jak se mohu zaregistrovat?
Registrace v prodejním stroji je pro každého uživatele extrémně snadná. Stačí kliknout na tlačítko registrovat.
Zobrazí se nový formulář pro vytvoření účtu. Musíte vybrat, zda jste jednotlivec nebo společnost.
Nezapomeňte vyplnit všechna povinná pole. Poté zaškrtněte zásady ochrany osobních údajů.
Poté klikněte na tlačítko Nejsem robot a vyberte požadované obrázky
Už jste skoro na jednom místě od REGISTRACE. Klikněte na Registrovat
Gratulujeme, nyní můžete publikovat reklamy a / nebo začít hledat vybavení!
3. Jak zveřejnit inzerát?
Chcete-li zveřejnit inzerát, musíte do následujících povinných polí vyplnit následující informace:
Přidat inzerát (pro všechny kategorie)
Základní informace (pro všechny kategorie)
Při každém kliknutí na tlačítko DALŠÍ se ujistěte, že jste vyplnili povinná pole.
Technické informace (různé pro různé kategorie)
Zde musíte přidat technické informace o vašem zařízení / stroji.
Musíte vyplnit povinná pole (různá pro různé kategorie), prosím zkontrolujte příklad takto:
Chcete-li zveřejnit reklamu v jakékoli kategorii, musíte vyplnit následující:
Pro každou odvětví / kategorii / podkategorii máte různé možnosti jako možnosti. Většinu možností najdete pomocí rozbalovací nabídky s více možnostmi. V případě, že vaše zařízení obsahuje více technických informací než výplně, které vám poskytujeme, můžete je přidat do popisu jako doplňující informace. Pokud vaše zařízení / stroj nemá všechny technické informace, které vizualizujeme, můžete tento krok vždy vynechat. Až po vyplnění požadovaných polí můžete pokračovat.
Doplňkové vybavení (různé pro různé kategorie)
Zde nejsou povinná pole, ale tolik možností, které si vyberete, je pro kupujícího lepší, aby získali představu o vašem zařízení / stroji.
Poloha a další informace (povinné pro všechny kategorie)
Umístění vašeho zařízení / stroje je povinné pole. Svou adresu můžete snadno vyplnit tak, že nejprve vyberete kontinent, zemi (opět s rozevírací nabídkou) a poté musíte zadat adresu města.
Fotografie, videa a soubory (pro všechny kategorie)
Fotografie reklam (Můžete nahrát až 15 (patnáct) souborů pouze v následujících formátech: jpg, jpeg nebo png)
Při zadávání reklamy zjistíte, která pole jsou povinná a která jsou volitelná.
Pokud jste údaje do polí úspěšně zadali, musíte kliknout na tlačítko Náhled a reklamu uložit, abyste ji mohli nahrát. V případě, že zadané informace nejsou dostatečné, nebudete moci pokračovat, ale budete vráceni na místo, kde musíte zadat povinné informace pro reklamu. V případě, že nemáte nebo neznáte žádnou z požadovaných polí, zkuste zadat 0 (nula) nebo nás můžete kontaktovat. Když publikujete reklamu, budete mít možnost komunikovat s administrátorem prostřednictvím živého chatu zobrazeného na pravé straně obrazovky. Vaše reklama nebude zveřejněna, dokud nekliknete na tlačítko ULOŽIT v obou pravých rozích. Poté budete mít možnost reklamu propagovat. V případě, že si nepřejete reklamu propagovat, vyberte třetí možnost BEZ PROPAGACE a tlačítka Uložit a Zavřít. Nyní můžete vidět seznam všech svých reklam, kde snadno můžete zkopírovat charakteristické znaky stejné reklamy pomocí tohoto tlačítka a můžete provádět změny podle dalšího počítače, který chcete publikovat.
Také můžete editovat reklamu stisknutím tlačítka . Nebo, pokud potřebujete, můžete deaktivovat reklamu kliknutím na toto tlačítko
4. Jak odeslat zprávu?
Prodávajícímu můžete poslat zprávu několika způsoby:
Předpokladem pro použití chatového systému Sales Machinery je přihlášení, pokud jste tak již neučinili. V opačném případě nebudete moci používat chatovací systém.
5. Co mohu ve svém účtu upravit?
Stránka Upravit účet obsahuje následující panely:
V části Základní informace můžete ve svém účtu změnit následující údaje:
V doplňujících informacích můžete ve svém účtu změnit následující údaje:
Můžete upravit všechny výše uvedené možnosti. Jediným detailem ve vašem účtu, který na této stránce nemůžete upravit, je vaše e-mailová adresa. V případě, že potřebujete upravit svou e-mailovou adresu, musíte nás kontaktovat.
6. Jak mohu upravit svůj účet?
Na stránku Upravit účet se dostanete z následujících umístění:
Chcete-li předplatné obnovit, musíte kliknout na tlačítko Obnovení v horní části stránky Moje reklamy a poté na tlačítko Koupit plán, kde se zobrazí seznam volitelných plánů. Na tuto stránku se dostanete ze stránky Předplatné / Kredity / Objednávky. Také budete přesměrováni na novou stránku, kde si můžete zobrazit informace o objednávce. Budete také povinni zadat informace povinné k vystavení faktury a také platební formulář. Poté musíte stisknout tlačítko Objednejte nyní a pokračovat v platbě.
7. Jak ověřit svůj promo kód?
Ověření a ověření promo kódu se provádí zaškrtnutím políčka Mám promo kód, najdete ho ve spodní části stránky. Chcete-li ověřit a ověřit svůj promo kód, musíte do pole zadat promo kód a stisknout tlačítko Zkontrolovat, poté zkontrolovat, co nabízí, a stiskem tlačítka Použít jej aktivovat. Mějte na paměti, že některé z promo kódů nahradí vaše předplatné novým a ten nový zcela nahradí předcházející, bez ohledu na to, co to je.
8. Co jsou kredity?
Kredity jsou virtuální měnou platformy Sales Machinery. S ním můžete zakoupit další reklamy (v případě, že jste dosáhli povoleného limitu stávajícího balíčku) a propagovat své reklamy. Pokud chcete své reklamy propagovat a pokud nemáte dostatek kreditů, objeví se obrazovka, kde si můžete zakoupit zbývající kredity.
9. Jak si mohu koupit kredity?
Kredity si můžete zakoupit ze spodního panelu na kartě Kredity, je zde pole, do kterého můžete zadat požadovaný počet kreditů. Na stejném panelu se zobrazí cena vybraných kreditů odpovídající počtu kreditů, které jste vybrali. Tlačítko Objednat vás přenese na stránku plateb.
10. Jak si mohu koupit stroj / vybavení / vozidlo / náhradní díly?
Chcete-li stroj / vozidlo / vybavení / náhradní díly koupit poprvé, musíte být registrovaným uživatelem. Pokud chcete pouze zobrazovat reklamy, nemusíte mít nutně účet Sales Machinery. Pokud se pokusíte něco objednat z webu, budete přesměrováni na registraci. Chcete-li koupit stroj / vozidlo / vybavení / náhradní díly, když jste přihlášeni, nyní můžete zahájit podrobné vyhledávání zařízení / stroje / náhradních dílů, které chcete koupit. Vyhledávání můžete zahájit na stránce Sales Machinery HOME nebo kliknutím na tlačítko KOUPIT. Ať tak či onak, nejdřív si musíte vybrat PRŮMYSL, do kterého se váš stroj / vozidlo / vybavení / náhradní díly nejlépe hodí, poté vyberte kategorii a pokud je to volitelná podkategorie. Tímto způsobem budete moci použít a použít filtry pro podrobnější vyhledávání. Největší výhodou našeho filtrovacího stroje je to, že můžete vidět pouze filtry, které mají zveřejněné reklamy v této kategorii. Tímto způsobem můžete ušetřit ještě více času. Například: Pokud hledáte cisternový vůz, musíte nejprve filtrovat dopravní průmysl, poté filtrovat kategorii kamionů a poté filtrovat podkategorii jako cisternové automobily. Nyní můžete vidět seznam značek (zobrazí se pouze značky cisternových vozů zveřejněných v SM) Tahače traktorů, když vyberete značku a kliknete na tlačítko Použít, zobrazí se seznam pouze s modely zveřejněnými na Platforma Sales Machinery. Můžete přidat ještě přesnější vyhledávání filtrů použitím více filtrů, jako je typ motoru, převodovky, klimatizace atd.
Poté, co zkontrolujete seznam s zveřejněnými reklamami a vyberete nejlepší stroj, který vyhovuje vašemu rozpočtu a poloze, musíte kontaktovat prodejce. Když vyberete reklamu, kterou chcete koupit stroj / vozidlo / vybavení / náhradní díly, můžete nyní pokračovat v nákupu. To je možné pouze kontaktováním prodejce prostřednictvím webové stránky. Existují 3 způsoby, jak kontaktovat prodejce:
Telefonní číslo prodávajícího
Chatujte s prodejcem prostřednictvím našeho chatovacího systému
Pošlete žádost o reklamu
Tyto 3 metody najdete na stránce jakékoli reklamy.
Pokud zvolíte první metodu, stačí klepnutím na tlačítko zobrazit celé telefonní číslo prodávajícího a telefonicky s ním hovořit. Nejjednodušší způsob, jak požádat o konkrétní reklamu bez nedorozumění, je zmínit, kde jste reklamu viděli (konkrétně Sales Machinery), a uvést číslo reklamy, pokud je pro vás vhodné zkontrolovat si jej před provedením hovoru na svém účtu.
Pokud zvolíte druhou metodu, stiskněte tlačítko Začít chat a zahájte chat s prodejcem. Pokud prodejce není online, bude o tom okamžitě informován, protože při opětovném přihlášení uživatele informujeme příjemce, kterému jste zprávu zaslali, a bude součástí historické korespondence v místě Sales Machinery. U této metody nemusíte určovat počet reklam, protože se objeví v okně chatu prodejce.
Pokud zvolíte třetí metodu, stiskněte tlačítko Požadavek a zadejte svůj dotaz. V případě, že je prodejce online, uvidí vaši zprávu okamžitě ve svém živém okně chatu. V případě, že je prodejce offline, obdrží vaši zprávu na jeho e-mailovou adresu a na chatovací systém v Sales Machinery, jakmile se znovu přihlásí.