Chcete-li stroj / vozidlo / vybavení / náhradní díly koupit poprvé, musíte být registrovaným uživatelem. Pokud chcete pouze zobrazovat reklamy, nemusíte mít nutně účet Sales Machinery. Pokud se pokusíte něco objednat z webu, budete přesměrováni na registraci. Chcete-li koupit stroj / vozidlo / vybavení / náhradní díly, když jste přihlášeni, nyní můžete zahájit podrobné vyhledávání zařízení / stroje / náhradních dílů, které chcete koupit. Vyhledávání můžete zahájit na stránce Sales Machinery HOME nebo kliknutím na tlačítko KOUPIT. Ať tak či onak, nejdřív si musíte vybrat PRŮMYSL, do kterého se váš stroj / vozidlo / vybavení / náhradní díly nejlépe hodí, poté vyberte kategorii a pokud je to volitelná podkategorie. Tímto způsobem budete moci použít a použít filtry pro podrobnější vyhledávání. Největší výhodou našeho filtrovacího stroje je to, že můžete vidět pouze filtry, které mají zveřejněné reklamy v této kategorii. Tímto způsobem můžete ušetřit ještě více času. Například: Pokud hledáte cisternový vůz, musíte nejprve filtrovat dopravní průmysl, poté filtrovat kategorii kamionů a poté filtrovat podkategorii jako cisternové automobily. Nyní můžete vidět seznam značek (zobrazí se pouze značky cisternových vozů zveřejněných v SM) Tahače traktorů, když vyberete značku a kliknete na tlačítko Použít, zobrazí se seznam pouze s modely zveřejněnými na Platforma Sales Machinery. Můžete přidat ještě přesnější vyhledávání filtrů použitím více filtrů, jako je typ motoru, převodovky, klimatizace atd.
Poté, co zkontrolujete seznam s zveřejněnými reklamami a vyberete nejlepší stroj, který vyhovuje vašemu rozpočtu a poloze, musíte kontaktovat prodejce. Když vyberete reklamu, kterou chcete koupit stroj / vozidlo / vybavení / náhradní díly, můžete nyní pokračovat v nákupu. To je možné pouze kontaktováním prodejce prostřednictvím webové stránky. Existují 3 způsoby, jak kontaktovat prodejce:
Telefonní číslo prodávajícího
Chatujte s prodejcem prostřednictvím našeho chatovacího systému
Pošlete žádost o reklamu
Tyto 3 metody najdete na stránce jakékoli reklamy.
Pokud zvolíte první metodu, stačí klepnutím na tlačítko zobrazit celé telefonní číslo prodávajícího a telefonicky s ním hovořit. Nejjednodušší způsob, jak požádat o konkrétní reklamu bez nedorozumění, je zmínit, kde jste reklamu viděli (konkrétně Sales Machinery), a uvést číslo reklamy, pokud je pro vás vhodné zkontrolovat si jej před provedením hovoru na svém účtu.
Pokud zvolíte druhou metodu, stiskněte tlačítko Začít chat a zahájte chat s prodejcem. Pokud prodejce není online, bude o tom okamžitě informován, protože při opětovném přihlášení uživatele informujeme příjemce, kterému jste zprávu zaslali, a bude součástí historické korespondence v místě Sales Machinery. U této metody nemusíte určovat počet reklam, protože se objeví v okně chatu prodejce.
Pokud zvolíte třetí metodu, stiskněte tlačítko Požadavek a zadejte svůj dotaz. V případě, že je prodejce online, uvidí vaši zprávu okamžitě ve svém živém okně chatu. V případě, že je prodejce offline, obdrží vaši zprávu na jeho e-mailovou adresu a na chatovací systém v Sales Machinery, jakmile se znovu přihlásí.